Vacanta vine repede

Abia astept sa vina vacanta cu trenul din Franta, era un cantecel cand eram eu mai mica.

Vreau sa colind cat mai mult si anul asta sunt hotarata sa merg si la Bucuresti, acolo unde sunt hotarata sa ma interesez cum supravietuiesti ca student si care sunt posibilitatile unui tanar sa se descurce.

Evident ca posibilitatile sunt infinit mai mari fata de aici, cel putin asa imi place sa cred. Astept sa plec pentru cateva zile, chiar si o saptamana. Ce mi-as dori eu este sa vizitez si universitatile, pentru ca sunt atat de nerabdatoare sa imi incep o noua viata.

Deocamdata, pentru inceput m-am hotarat sa stau in regim hotelier Bucuresti, iar daca o sa ma hotarasc ca mutarea in Capitala este cea mai buna solutie pentru mine o sa rezolv si cu detaliile cazarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu