De ce vedetele isi cumpara haine de la second hand?

Vedetele dau tonul in moda!!!Cu toate ca eu nu cred ca exista vedete in Romania ci, cel mult persoane publice am sa cotinui sa le numesc cu acest titlu.

Ca orice femeie pasionata de fashion, rasfoiesc foarte des revistele din domeniu. Imi place sa fiu la curent cu ce se poarta sau care sunt tendintele. Si cum rasfoiam eu zilele trecute o astfel de revista admirand pagina dupa pagina hainele frumoase prezentate intr-un pictorial foarte reusit cu o vedeta autohtona.

Dupa cateva pagini cu haine tari, am gasit si un articol cu respectiva vedeta. Printre intrebari banale
despre viata ei si alte detalii legate de cum isi petrece timpul liber,ce prefera sa manance, ce autori ii plac, care este destinatia de vacanta preferata etc, se ajunge bineinteles si la fashion. Avand in vedere ca revista era oarecum nisata era de asteptat ca o parte din interviu sa fac referire si la asta. Si dupa intrebari despre ce marci prefer, care este designerul preferat sau care este cel mai scump articol vestimentar din garderoba ei se ajunge la o intrebare cheie: unde faci cumparaturi? Pana aici nimic iesit din comun, raspunsul a fost cel care mi-a starnit un hohot de ras.Chiar daca este o femei cu bani aceasta spune ca prefer sa calatoreasca la Paris sau la Milano pentru a-si lua haine tari de la second hand.

Nu va imaginati ca acest second hand seamana cu unul de la noi!!! Nu ,nici pe departe!!! Second hand-ul la care se refera vedeta noastra inseamna ca produsele sunt din colectii trecute iar pretul acestora este cu 50-60% mai mic sau poate chiar mai mult. Raspunsul asta m-a facut cumva sa-mi schimb parerea despre ea. De admirata ca a recunoscut asta si ca este sufficient de inteligenta incat sa imbine utilul cu placutul adica sa-si cumpere haine frumoase la un pret redus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu